BIWPA

01 diciembre 2014

Full Video WP Navarra-CN Mataró 8º Jornada Div de Honor masc 29/11/14





665858


DIVISION DE HONOR MASCULINA

29/11/2014 12:00 - C.D. AMAYA
Parciales: (3-1/0-5/1-3/1-5)

C.D. WATERPOLO NAVARRA514C.N. MATARO QUADIS

C.D. WATERPOLO NAVARRAGolesF.Grv.
GJugadorTGIGDSUPPTIEXPPTI
1MATTHEW HOLLAND0
2AITOR RODRIGUEZ FONTECHA0
3JOSU FERNANDEZ LEGORBURU111
4ASIER ESTEBAN SOTO11
5JAIME ARRIAZU PRIETO221
6MATTHEW SMALL01
7JAVIER MUNARRIZ ECHENIQUE0
8FERMIN ARRIAZU PRIETO0
9ALEXANDRE CARRUIDO02
10JULEN ARTOLA LIZARRAGA11
11JULIAN GARCIA ESTEBAN02
12JAVIER MARCEN ECHANDI0
13MIKEL UCERO ZAMARBIDE0
Totales541070
Entrenadores
MANUEL SILVESTRE SANCHEZ
JOSE FELIX JAUREGUI ARANGUREN
Estadísticas
Gol en Igualdad de jugadores80,00%
Gol en Superioridad de jugadores20,00%
Gol de Penaltis0,00%
Eficacia en jugadas de superioridad16,67%

C.N. MATARO QUADISGolesF.Grv.
GJugadorTGIGDSUPPTIEXPPTI
1MICHAEL DIAKONOW0
2PAU BERNABE VILLARBA0
3ALEX CODINA PICA0
4MARC CORBALAN CRUZ11
5VICTOR FERNANDEZ CERDA11
6EDUARDO MINGUEZ SIMARRO0
7POL BARBENA TRIOLA11
8PAU BACH PASCUAL01
9MEHDI MARZOUKI7611
10PERE ESTRANY ESFORZADO331
11PAU SCHNIZLER DE PACO01
12ALBERT MERINO ESPERALBA112
13JOAN MUÑOZ FREGINALS0
Totales14122060
Entrenadores
ALBERT FERNANDEZ ABELLAN
Estadísticas
Gol en Igualdad de jugadores85,71%
Gol en Superioridad de jugadores14,29%
Gol de Penaltis0,00%
Eficacia en jugadas de superioridad28,57%

Árbitros
JORDI AYMERICH MIÑARRO
JORGE CISNEROS HORRILLO
Evolución del marcador
C.D. WATERPOLO NAVARRA01123333333444455555
C.N. MATARO QUADIS00111234567789101011121314

*****

Mataró sentencia a Waterpolo Navarra al filo del descanso

waterpolo pancarta

Los navarros comenzaban el encuentro muy concentrados. Intensos en defensa y aprovechando sus oportunidades en ataque. Los de Manel abrieron el marcador en el minuto 2 de partido. Después de varios ataques frustrados por parte de los dos equipos, el Mataró empataba el encuentro a 1. Poco después Julen se adelantaba en el marcador. Tras varias buenas defensas, hasta acabar con la posesión del rival, y varios robos de balones Asier marcaba el 3-1 para finalizar el primero cuarto.
El escenario del primer cuarto aventuraba un partido reñido y peleado, pero poco duró la alegría en las filas de los locales, cuando en el segundo cuarto encajaron un parcial de 0-5. Con el resultado de 3-6 en el electrónico se llegaba el ecuador del partido.
Tras el cambio de banquillos los locales no conseguían crear jugadas de peligro. Las intensas defensas del rival obligaban a hacer tiros desde mucha distancia sin una buena selección de tiro. La impotencia en ataque se sumada al acierto del contrario en defensa, situaciones en inferioridad y contraataques que condenaban a los navarros. (4-9)
En el último y definitivo cuarto no cambió el guión. Con el Mataró distanciado en el marcador, los de Manel intentaban acortar distancias pero el adelantar filas en el ataque les condenaba a la estocada final. Los goles en contra se sucedieron minuto a minuto hasta llegar al resultado final de 5-14.
Al final del encuentro Manel Silvestre quería quedarse con algo positivo, el gran partido del canterano Iosu Fernandez, “ha robado bolas, ha metido gol y acsi ha jugado tres cuartos enteros”. El entrenador ve el principal problema en la forma en la que se ven obligados a jugar “jugamos a no jugar a waterpolo, a destruir el juego del contrario, eso nos impide atacar, meter goles, y si vamos a jugar a eso, no nos pueden meter muchos golesa nosotros o estamos condenados”
Ahora toca jornada de descanso, y a la vuelta visitan al Barceloneta, el favorito en la competición y equipo del navarro y ex jugador del club Alberto Munárriz. “Ni pienso en ese partido, viajaremos con 3 o 4 chavales que lo merecen, para que jueguen y prueben, es un partido que ni siquiera lo cuento”.
El punto social de la jornada lo pusieron ambos equipos antes del comienzo del partido, condenando la violencia de genero con una pancarta de “No + violencia machista”.

El CN Mataró Quadis imposa la seva qualitat a Navarra
Els mataronins guanyen 5-14 i segueixen en ratxaEl CN Mataró Quadis va aconseguir dissabte una nova victòria a la sempre complicada piscina del WaterpoloNavarra. Els mataronins anaven avisats que calia fer el partit sense caure en la pressió que impregna el públic de Pamplona, i el resultat final demostra que l'equip va anar per feina. Els mataronins van guanyar 5-14 amb un espectacular Mehdi, que va anotar set gols i que cada vegada és més important dins de l'equip. I això que el partit es va posar molt coll amunt en el primer període. Però els mataronins estan en un bon moment i es nota.

El primer parcial va ser un avís a navegants. El Navarra va sortir a mossegar com acostuma a fer quan juga a casa, i va clavar tres gols gairebé consecutius que deixaven al Mataró en fora de joc. En acabar el primer període hi havia un inquietant 3-1 al marcador que es va capgirar al segon quart. El Quadis va ajustar la defensa i va ser letal en atac, fent un parcial de 0-5 que donava la volta al marcador.

Amb el resultat a favor, els mataronins van saber gestionar els dos següents períodes. Les presses del Navarra no van ajudar als locals, que van veure com al tercer quart el partit quedava sentenciat a favor dels mataronins (1-3). En el darrer tram de partit el Quadis va consumar la golejada amb cinc gols més que permetien aconseguir una nova victòria a domicili.

El Quadis guanya amb exhibició

Ha superat el WP Navarra amb un altre recital del francès Marzouki que ha fet 7 gols


El CN Mataró Quadis ha afegit un altre triomf a la sèrie de tres que ja portava guanyant a Pamplona davant el WP Navarra, un equip que entrena el català Manel Silvestre, ex-porter i ex-entrenador del Sabadell, i que solia ser complicat a casa seva però que avui ha estat superat totalment per l'equip de Beto Fernàndez.

El Quadis ha sabut reaccionar a un mal inici on l'equip local s'havia posat amb un marcador favorable de 3-1 al final del primer quart, i gràcies a l'aportació del francès Mehdi Marzouki, de Pere Estrany i del porter Diakonow, que amb les seves aturades ha deixat a zero l'equip navarrès en el segon quart, l'equip mataroní al descans ha arribat ja amb un comfortable avantatge de tres gols (3-6).

I a la represa, davant un equip cada vegada més enfonsat, Marzouki ha continuat el seu festival amb tres gols més, amb els quals arriba ja a 24 gols en les vuit jornades de lliga (dels quals 21 a les quatre últimes jornades), amb algun d'ells d'autèntic "crack". Estrany tampoc ha baixat el nivell i al darrer quart s'han afegit a la festa altres jugadors de l'equip mataroní, que ha acabat jugant amb un equip molt jove.

No hay comentarios:

Publicar un comentario